Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010




Κυριακη πρωι και ο καφες μου ζεστος στην αγαπημενη μου κουπα. Μετα απο πολυ καιρο καθομαι μπροστα απο ενα λευκο φυλλο (εστω και του pc) να ξεδιπλωσω τις σκεψεις μου.
Περασα τις 2 περασμενες βραδιες με 2 απο τις θλιμμενες πουτανες της ζωης μου, μια παλιοτερη και μια καινουργια (η παλιοτερη δεν ειναι η πρωην σχεση μου προς αποφυγη παρανοησεων), και μια εβδομαδα τσακωμων και διαστροφικης κοντρας με το κοκκινομαλλο αντικειμενο του ποθου μου, ως συνηθως για ηλιθιους λογους. Ζωντας λοιπον το προσωπικο μου δραμα και αδιεξοδο στιφογυριζουν στο μυαλο μου τα παρακατω ερωτηματα..





  • Γιατι η ζωη ειναι μια αλυσιδα που ολοι κοιταν δεξια και ποτε δεν προσεχουμε την κοπελα στα αριστερα μας που εχει καρφωσει το βλεμμα της πανω μας αλλα επι ματαιω κυνηγαμε την εκ δεξιων;
  • Γιατι οι γυναικες πιστευουν πως η πρωτη μας σκεψη οταν ξυπναμε ειναι '' τι θα κανω σημερα για να τσακωθουμε;''. Λες και το μονο πραγμα που μας νοιαζει ειναι να τσακωνωμαστε μαζι τους; Λες και δεν εχουμε καλυτερα πραγματα να σκεφτουμε και να κανουμε;
  • Γιατι οταν πας με καποια μετα απο λιγο η κολλητη της σε γουσταρει και θελει και αυτη να κοιμηθει μαζι σου αλλα προς θεου μην μαθευτει ή ας το δουμε σαν φιλικη εμπειρια μωρε,λιγο ποτο λιγο η νυχτα και τετοιεσ βλακειες..δεν υπαρχει ο αντιστοιχος σεβασμος της αντρικης φιλιας; και αν οχι γιατι το κανουν θεμα οτι θιγονται και δεν θα επρεπε να το κανουν, αφου πρωτα το χετε κανει τουλαχιστον 2 φορες;
  • Γιατι ειναι τοσο δυσκολο να ακολουθησουν τα αισθηματα τους και παρουσιαζουν ενα σωρο ανυποστατες δικαιολογιες;
  • Γιατι θελουν και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χωρτατο;
Αυτο ομως που πραγματικα μου προκαλεσε σοκ ειναι το εξης..
Την ωρα των ιδιαιτερων στιγμων που μοιραζομουν με μια ακομα συμμαθητρια μου,και οχι το μοντελο κιαρα, αλλα μια ακομα 20χρονη την μαρια, μου λεει σε καποια στιγμη οτι εχει παθει σοκ γιατι λεει της συμπεριφερομαι σαν γυναικα ενω μεχρι προτεινως οι 20αρηδες την αντιμετωπιζαν αλλιως...
Και τα ερωτηματα ειναι απλα.. Εχουμε μεγαλωσει τοσο πολυ; ειμαστε μια αλλη γενια; διαφερουμε τοσο; ή ειμαστε αμετανοητα ρομαντικοι μποεμ εραστες που λατρευουμε το εταιρο φυλλο;

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ Director
    Το άρθρο σου ήταν ότι πρέπει για τον πρωϊνό μου καφέ και με έβαλε σε σκέψεις, άν και μου είναι τελείως άγνωστο το 1/5 του (Αυτό που πάς με μία, και μετά πάς και με τη φίλη της, ε λοιπόν δέν είναι πολύ σύνηθες ξέρεις...)
    Απαντώντας στο ερώτημά σου, έχω να σου πώ ότι πράγματι είμαστε μία άλλη γενια: Η εν λόγω κοπέλα δέν έχει δεί απαράδεκτους, και 10 μικρούς Μήτσους σε Live Broadcast. Δέν γνωρίζει τί εστί ΜΙΝΙΟΝ, και χέστηκε και που το κάψανε. Επιπλέον: Άν το παρατηρήσεις, θα δείς οτι τα 5 χρονια είναι κατα μέσω όρο, μία βαθμίδα σχολείου. Εσύ έκτη, αυτή πρώτη. Εσύ Γυμνάσιο, αυτή δημοτικό, Εσύ πενταήμερη, αυτή μπουγελώνεται για πρώτη φορά στο προαύλιο. Δέν σημαίνει ότι είστε η μέρα με τη νύχτα, αλλα υπάρχει μία διαφορά στη συμπεριφορά, που δηλώνει αυτά τα 5 χρονια.
    Απαντώντας στο ερώτημά σου...
    Δέν έχουμε μεγαλώσει πολύ, όμως είμαστε μία άλλη γενιά, και διαφέρουμε ακριβώς όσο χρειάζεται (Τσίμα-Τσίμα για την ακρίβεια) για να φανεί αυτή η διαφορά.
    Όσο για το τελευταίο ερώτημα, είναι ανόητο έχω να σου πω... Σαφώς και είμαστε "ΑΡΜΕΛΕΦ". Ανάλογα συναισθήματα έχουμε προκαλέσει σε μία μεγάλη γκάμα ηλικιών με εύρος 10 ετών+- (Σάν koorel-σύνολο..)
    Καλημέρα και σε σάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.