Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Πότε θα κάνει Ξαστεριά


Λοιπόν. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν θα πάω μόνος μου στην πορεία του Πολυτεχνείου μετά από 15 χρόνια. Λέω μόνος μου γιατί πιο παλιά με πήγαινε ο πατέρας μου και οι παππούδες μου. Άνθρωποι που με τη σειρά τους, μαζί με άλλους αγωνιστές, πολέμησαν για τα ιδανικά τους κάτω από τις συνθήκες που επέβαλε του καθενός η γενιά. Άνθρωποι που σήμερα αποκαλούνται ξεχασμένοι και παραδομένοι. Ποιος όμως οδήγησε εμένα σε αυτή την αλλόκοτη φάση που λησμονάω τέτοια μέρα την Αθήνα; Ήταν αυτοί και οι συναγωνιστές τους που κάθε χρόνο έστριβαν από την Βασ. Σοφίας τραγουδώντας ''Πότε θα κάνει Ξαστεριά''. Αυτοί που στη συνέχεια πέρναγαν κοπανώντας χέρια, πόδια, τύμπανα και φωνάζοντας συνθήματα για τα παρακράτη και την καταστολή έξω από την Πρεσβεία των Υπαίτιων για τα Δεινά του κόσμου. Υπαιτίων θωρακισμένων στη νομιμότητα του αστικού κράτους που έχτισαν και στον κατασταλτικό μηχανισμό που τους προφυλάσσει χτυπώντας και σκοτώνοντας τα ''αδέρφια'' του. Οι Υπαίτιοι και η πλαστή τους αφθονία, έστω και για λίγο, φοβούνται, τρέμουν και απειλούνται βλέποντας χιλιάδες να τους μισούν. Οι Υπαίτιοι που συνέχισαν να κυβερνούν και μετά τη Χούντα.
Την ίδια Πορεία ακολουθεί με τη σειρά της και η δική μου η γενιά, Εμείς. Εμείς που παράγουμε αυτή την αφθονία και που είμαστε μετά τη Χούντα. Που όταν μουρμουράμε ''Πότε θα κάνει Ξαστεριά'', τραγουδάμε με χαμόγελο γιατί πάντα έρχεται. Απλά η γενιά που θα την ζήσει πρέπει να είναι καλύτερα ετοιμασμένη από τις προηγούμενες. Και ετοιμάζεται και ωριμάζει μόνο κάτω από επαναστατικές συλλογικές διαδικασίες και πράξεις. Που το άτομο και ο εγωισμός του υποβιβάζεται στο μεγαλείο του συνόλου. Σαν Εμάς.
Αυτή η μέρα ανήκει στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα και όσοι είναι εκεί το ελάχιστο που έχουν να κάνουν είναι να πάνε στην πορεία και αν δεν αλλάξουν κάτι, δεν θα μπορούν να αλλάξουν το αίσθημα πληρότητας και καθήκοντος όταν γυρίσουν το βράδυ στην καθημερινότητα τους. Έτσι για να δώσουν και σε μας μια γεύση. Γιατί κάθε ερώτηση έχει απάντηση...





Υ.Γ.: Τι κάβλα είναι αυτά τα βιντεάκια; Να πάει να γαμηθεί και το Lecture, δεν πάω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.