Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

~TOO MUCH FREE TIME / Μουσικοί συνειρμοί και άλλα~




Το concept το ξέρετε.. έχει πάει αργά, βλέπεις μαλακίες στο λάπτοπ που έχεις πάρει μαζί σου στο κρεβάτι και ανάμεσα στις βλακείες πιάνεις το σμάρτφον να δείς άλλες μαλακίες στο τουίτερ και στο φέισμπουκ και στο μπάκραουντ βάζεις και κανα τραγούδι που σου κόλλησε το μεσημέρι. Ως που αποφασίζεις να κοιμηθείς, οπότε τα κλείνεις όλα και αφήνεις κάτι αδιάφορο να παίζει ( ~καμμένη σειρά ~Λίστα Youtube με το πώς φτιάχνονται οι γόμες, τα σπαθιά και οι σκυλοτροφές ~Streaming απο κορεάτες να παίζουν Starcraft2) και μισοκλείνεις και το μάτι.

          Λοιπόν χτές είπα να αποκοιμηθώ με ταινίες μικρού μήκους, βρίσκω ένα βίντεο BestOf2010, με διάρκεια 40'+  Ήταν ένα βίντεο που οι παραγωγοί μιλούσαν λίγο για την κάθε ταινία και μετά την έδειχνε. Μιά χαρά λέω, καληνύχτα μου. Κάπου στη μέση έχει VideoClip/τραγούδι και μου ακούγεται ωραία. Ψιλοανοίγω μάτι, βλέπω αυτή την ηθοποιό που πως τη λένε, έπαιζε στο πώς το λένε να δείς... και το clip ωραίο. Τελειώνει, ξυπνάω τελείως, σηκώνομαι το βάζω ξανά, φτάνω στη μέση που πλέον το έχω ξαναδεί, μπαίνω τουίτερ βλέπω μια βρωμοχίπισσα να γράφει τέτοια ώρα, κάθομαι τη διαβάζω. Μέχρι να τελειώσει το κομμάτι γελάω με τις βλακείες που γράφει, ενώ στο άλλο παράθυρο παίζει τα άλλα τραγούδια αυτηνής της πωςτηλένε και κάνω tab να δώ τον τίτλο, και λέγεται 5:55. Και λέω πέρασε η ώρα γαμώτο, πήγε... και ήταν 5:55 (χωρίς πλάκα, χέστηκα λίγο, λέω καραγκιόζη δίκιο είχαν οι μάγιας, καταρρέει το σύμπαν)

           Αφού δεν έγινε τελικά Armageddon και ακόμα και το σκυλί κοιμόταν ατάραχο, συνεχίζω να διαβάζω τη βρωμοχίππισα και πεύτει το μάτι μου σε ένα τουί που λέει "Γένια του χάους" η κάτι τέτοιο. Διαβάζω "γενιά του χάους" και συνειρμικά μου έρχεται "γενιά του house"(techno house, electroHouse και τέτοια). Γελάω λίγο με τις βλακείες που σκέφτομαι, googleάρω να δώ άμα το έχει σκεφτεί και κανένας άλλος ηλίθιος, και μου πετάει Blog με αυτό το όνομα! Γαμώ λεω, θα γελάσουμε. Bollocks σαν και μάς είναι αλλά χωρίς να γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους μαζί με κάθε κομμάτι που ποστάρουν. Πατάω ένα κομμάτι που δείχνει ένα κώλο να δώ τί μουσικές βάζουνε, έχει γαμάτο remix απο Massive Attack, με ωραίο riffάκι στο πιάνο, λέω "άάά να παίξω λίγο πιάνο το πρωί". Αντί να φτιάξω καφέ και να το πάω σερί, ξανακοιμάμαι κανα 3ωρο.

            Ξυπνάω "φρέσκος φρέσκος" φτιάχνω πρωινό στη γιαγιά, καφέ σε μένα, κάθομαι στο πιάνο, παίζω τις 4 νότες που είναι το riffάκι που σας έλεγα, χαίρομαι μόνος μου, οπότε λέω "Τι άλλο είχα στο μυαλό μου να παίξωΤι άλλο είχα στο μυαλό μου να παίξωΤι άλλο είχα στο μυαλό μου να παίξωΤι άλλο είχα στο μυαλό μου να παίξω" ά ναι....
Ένα κομμάτι που δεν ξέρω πως το λένε, ούτε τι λέει (για λατινικά μου έμοιαζαν ή ισπανικά, δεν κατάλαβα) και το παίζουν ένας και μία σε δικιά τους διασκευή αλλα είναι ωραίο anyway. Λάλαλα παλαμάκια και χαρές, το παίζω, ξαναχαίρομαι, πάω στο PC να βρώ ποιό είναι να το ακούσω και κανονικά.


            Αμ έλα που δεν έχει τίτλο η μαλακία. Ούτε καταλαβαίνεις τί λέει, ένα "Τζέεεεε βααααα μέεεεε" άκουγα. Μετά απο πολύ γελοίες προσπάθειες στο google (fail όλες) βρίσκω μια άκρη για το πώς λένε το ντουέτο, μπλα μπλα μπλα, βρίσκω ένα σαν blog που γράφουν, και ΒΡΙΣΚΩ επιτέλους τον τίτλο του τραγουδιού. 

Google -> Μου λέει, φίλος... είναι shakira. κοκκινίζω απο ντροπή, το βάζω να παίξει, τελικά αυτό είναι απλά το ντουέτο έχει κάνει πολύ καλό cover και μπράβο τους.

Και μετά ησύχασα.

Credits and links:
Αυτή η πώς τη λένε: Charlotte Gainsbourg
Το τραγούδι της : Heaven can wait
H Βρωμοχίπισσα που είπε το "Με 3 ώρες ύπνο, δεν ξύπνησε κανείς: Twitter
To Blog: Γενιά του House
Ο Κώλος Ode to 2011
Το Βίντεο με το κομμάτι στο πιάνο (στο 1.40 είναι) Music Showreel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.