Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Tzaziki, mouzaka, bouzouki, malaka

Θα είναι ψέμα να μην παραδεχτώ ότι η ματαιοδοξία του γραφιά δε με παρότρυνε ενδόμυχα προς μια πιο φαντεζί επιστροφή στα κοινά του blog (λέγε με posts). Είναι και μακριά η άτιμη η απουσία... Δε θα μου κάνω τη χάρη όμως. Ούτε θα επικαλεστώ ως δικαιολογία τον εκ των άνωθεν βίαιο περιορισμό της γκαρνταρόμπας μου στο χρώμα του χακί.
Το μόνο που έχω να πω, εγώ και η (όχι και τόσο μεγάλη αλλά δραστική λόγω περιστάσεων) ποσότητα αλκοόλ στο αίμα μου, είναι το εξής: το απόγευμα πήραν τηλέφωνο από unknown number και ήταν από δημοσκόπηση της Kappa Research. Ερωτηθείς για τις πολιτικές εξελίξεις και το αν προτιμώ επιστροφή στη δραχμή ή παραμονή στο ευρώ, το' ριξα στην δραχμούλα. Και να με συγχωράτε οι επιχειρηματίες του blog, αλλά το σκωτσέζικο αγαθό που ονομάζεται ουίσκι και το τρίτο πρόγραμμα στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου με δικαιώνει. Ακούστε τις δύο εκδοχές του ίδιου τραγουδιού και αναρωτηθείτε:

Η αμιγώς ελληνική


Και η πιο "εξευρωπαϊσμένη"



Ε, να μην παν να γαμηθούν; Όταν οι άλλοι ήταν πάνω στα δέντρα εμείς ακούγαμε Μαργαρίτη. Και κάπως έτσι, ας "υπηρετήσουμε" κι αυτό το μπουρδέλο που εκ παραδρομής ονομάστηκε χώρα. Τουλάχιστον έχουμε εφεύρει έναν τρόπο να ανακαλούμε ανούσια επώνυμα που ποτέ δεν θα έβρισκαν το δρόμο τους σε μια indie μπάρα. Είναι κι αυτό ένα είδος εθνικού σεβασμού. Από τους άλλους, τους πιο ουσιαστικούς, προκοπή δεν θα δούμε.
Επομένως, στην υγειά μας.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.