Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

- καλημέρα !
-.....................

Μα τι γίνεται,που μιλάω και σε ποιόν?
Ψάχνω να βρώ τους φίλους μου,να μοιραστώ!Να μάθω νέα τους, να συμβουλέψω και να συμβουλευτώ...
Κ'ομως σπάνια γίνεται τούτο..έτσι είναι μου λένε,μην το παίρνεις τόσο προσωπικά,μην το βιώνεις τόσο βαθιά,ακούω να μου ψιθυρίζουν φωνές καινούριες,κάποιες άλλες σιωπούν γι'αυτό τις ακούω αυτές σκέφτομαι προς στιγμήν..

Αναθαρρώ και λέω ΔΥΝΑΤΑ από μέσα μου,ρε αυτοί είναι οι δικοί μου άνθρωποι,είμαστε μαζί μεγαλωμένοι θα ξεμυτίσουν,υπομονή..
Κάνω τόσο καιρό, αναζητώ νέα τους ,μια επικοινωνία ρε πούστη!ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΤΥΠΙΚΟΥ!
Θυμώνω μα αναπολώ και ήδη έχω ξεχάσει,ήδη προσπερνώ το θυμό μου.
Και κάπου εδώ σπάω την σκέψη με τον ήχο..



Κοιμάμαι με ένα ψίθυρο,μήνες τώρα..
Το'ξερω πως πάλι θα ακούσω για τον Φοίβο που τα παραλέει,που γκρινιάζει και πως όλα είναι καλά Θέλω να φωνάξω πως μου λείπουν οι άνθρωποι μου πάντα μιλώντας για την επικοινωνία! είμαι κάπου στο εξωτερικό και είμαι καλά,περνάω γεμάτα,νιώθω αρα και ζω...δεν ξέρω ,μπορεί μάλλον να μην με καταλαβαίνετε..να μην βγάζετε νόημα αλλά με ξέρετε ,νιώθετε τι γίνετε..αρα βλέπετε και αλλαγή ε???
Μεγαλώνουμε και απομακρυνόμαστε η δεν ξέρουμε να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία,η την σνομπάρουμε...τίποτα από όλα αυτά νομίζω..απλά το αφήνουμε..κρίμα!

Έχω φτάσει να ξέρουν πως περνώ οι πιο πρόσφατοι,οι άγνωστοι από τους φίλους μου,που πραγματικά θέλω να μοιράζομαι..ναι ξέρω δεν μας φτάνει ποτέ ο χρόνος και πολλές όμορφες και τσαχπινες δικαιολογίες..ώστε να μαλακώσει όπως τα φασόλια πριν τα βάλεις στο φούρνο που πρέπει να τα βράσεις..
ΟΧΙ ΦΟΙΒΟ δεν τρελάθηκα ούτε σαν κάποιους χάθηκα ένα ωραίο πρωί(σκοτίστηκαν αν χάθηκαν τελικά).

ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΠΡΑΞΕΙΣ---

Α) ΤΟ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ,ΤΟ ΝΑ ΘΕΣ ΝΕΑ ΤΟΥ.

Β) ΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
Σ'αυτη την β'πράξη όλοι οι ηθοποιοί κολλάνε και σε αυτή αφιερώνω τούτο το μονόλογο.

ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ.

-ΧΡΗΣΤΟΣ...ΦΑΝΤΑΡΟΣ,ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΛ.ΝΙΩΘΩ ΛΑΘΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ.

-ΠΑΝΤΕΛΗΣ...ΜΙΛΑΜΕ ΛΙΓΟ ΑΡΑΙΑ,ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΜΑΣ...

-ΓΙΑΝΝΗΣ...ΧΑΜΕΝΟΙ.

-ΝΙΚΟΣ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ,ΘΑ ΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΣΚΑΤΟnetwork ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

-ΑΝΤΡΕΑΣ...ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΙΩΘΩ ΛΑΘΟΣ.

-ΑΒΡΑΑΜ...ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΩ.

-ΑΝΝΑ...ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ,1 ΜΕΡΑ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΛΕΜΕ 20 ΣΤΟ ΧΑΟΣ.

-ΕΥΓΕΝΙΑ...ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩ.

-ΚΑΤΕΡΙΝΑ...ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.

-ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ...ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΓΡΑΨΩ,ΑΝ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΩ...ΤΙΠΟΤΑ ΣΙΓΗ ΛΕΣ Κ'ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ.

-ΑΛΕΞΗΣ...ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.

-ΣΩΤΗΡΗΣ...ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΧΑΝΕΤΑΙ Σ'ΑΥΤΟ.

-ΛΙΤΖΕΡΗΣ...ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΑΛΑΞΙΑ.

-ΦΩΤΗΣ...ΚΑΛΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΧΕΙΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ !

-ΦΙΛΙΠΠΟΣ...ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ,ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΚΟΝΤΑ.

-ΣΤΡΑΤΟΣ...ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΩΡΑΙΑ.

-ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΟΡΕΛΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΕΤΣΙ Η ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΕΝΙΩΣΕ Η ΓΙΑΤΙ....

Κλείνοντας ήθελα να σας πω πως με όλο αυτό αποζητώ την επικοινωνία,όχι υπερβολές απλά να μην μιλάμε άλλο πια τυπικά...βαρέθηκα το... τι κάνεις ? καλά ? ναι εσύ ? καλά μωρέ...και όλο να το ρίχνουμε στον χρόνο και στην απόσταση.Άμα θες γίνεται άμα δεν στο βγάζει ο άλλος υπάρχει θέμα...αν...αν...αν...εγώ πάντως προσπαθώ και θέλω...


αν σας ρώταγαν τι κάνει ο Φοίβος τί θα απαντάγατε?

-καληνύχτα !
-....................





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.