Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

S.W.E.A.T.

Eimai sti sofita stin a8ina... prepei na exei 40 va8mous edw panw. To anemistiraki tou paliou mou PC akougetai san na me parakalaei na to skotosw, kai egw prospa8w na grapsw oso pio grigora mporw gia na katevw pali sti drosia tou saloniou. Mou 8ymizei poly gymnasio+ pou anevaina na kapnisw kai eprepe na to teleiwsw grigora prin me parei xampari i mana kai tsakw8oume kai den mou dwsei lefta gia Rockwave.
Kai eipa na anevw na grapsw sto agapimeno mou kooreLOLogio oti simera...
pou o pachylon exei genne8lia kai omws einai panepistimio kai kanei diplomatiki, pou o averelegend prepei na einai akoma me8ysmenos apo xtes, pou o Director ka8etai me to gemato glitsa pareo tou sti Zimprakaki kai mpainei sto FB twn prwin tou, pou i katrakyla agnoeitai alla mallon einai kala, pou o Tzanetos einai mia vdomada stin a8ina kai den me exei parei tilefono kai 8a tou spasw ta moutra, kai pou o panOOpTM skeftontai an 8a itan syneto na vgei gia poto kai na min mporei na synnenoi8ei me to RossoPontiako Block/ergasiako perivallon tou tin epomeni mera logo aypnias...
...e simera loipon, einai pempti.

Parte kai tin kalokairini mascot mas na goustarete.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.