Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Karelia


-Λίγες μέρες πριν έρθω Αθήνα, θα υμνήσω την απέραντη πλήξη που μου προκαλεί αυτή η σκατόπολη, με την εν συντομία εξιστόρηση του απογεύματός μου-
Έχοντας αποφασίσει σήμερα να μήν ασχοληθώ άλλο με πυρηνικές αντιδράσεις που συμβαίνουν σε εκγεφάλους, ξεσκόνισα λίγο τη μουσική στο PC...
Έπεσα πάνω σε Φινλανδικό LowBap(?!) που μου είχε στείλει ένας φίλος (επιστήθιος, ξέρετε, εχουμε φάει ψωμί και αλλάτι μαζί). Ένα απο τα κομμάτια που μου κίνησε το ενδιαφέρον, είναι και αυτό που ακούτε. Αφού το άκουσα δυο τρείς φορές, παρατήρησα κάτι ενδιαφέρον: το αλμπουμ, το λένε Via Karelia.
Η λέξη και μόνο με έκανε να ψάξω να βρώ τί ρόλο βαράνε τα "καρελια" στη Φινλανδική LowBap σκηνή :)
Μου έκανε εντύπωση και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Δέν ξέρω αν ήδη το γνωρίζατε και αν ήταν τοις πασοι γνωστό, αλλα σε περίπτωση που δέν ήμουν ο μόνος αστοιχείωτος, Καρέλια είναι μια περιοχή 172,400 km2 ανάμεσα σε Ρωσσία και Φινλανδία!!! (Wikipedia για περισσότερες πληροφορίες).
Πέραν αυτού δέν γνωρίζω για τί μιλάει το συγκεκριμένο κομμάτι (Περιμένω μετάφραση απο τον φινλανδο lowbaper)
Αυτά! (että kaikki!)
ΥΓ. Θέλω στο Blog να έχουμε επισκέπτη απο το Респу́блика Каре́лия (Karelia Republic)
Άν δέν γίνεται, τότε να πάμε εμείς εκεί ρε παιδια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.