Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Pachylon + Επιστημη = (δεν οριζεται)


Μιας και μου τελειωσαν τα λεφτα που μου στελνουν απο την πρωτευουσα και αρα το φαγητο, βρηκα την ευκαιρια που εψαχνα απο τον Μαϊο να γραψω κι εγω κατι...

Με δακτυλα λοιπον γεματα απο μαγιονεζα απο το τελευταιο σαντουϊτς που μολις μπουκωσα αμασητο - το 23ο σημερα- λερωνω το πληκτρολογιο και προσπαθω να εκφρασω τους υπαρξιακους προβληματισμους μου...

Πριν απο μερικα χρονια λοιπον το τροφαντο (εξ απ' ανεκαθεν) πλην τιμιο παιδι μας εγινε ακαδημαϊκος πολιτης (εγω και αλλοι 150.000!) και τεραστια χαρα "πλημμυρισε" το σπιτικο μας!
"Στην Πατρα....ας ειναι....στην Πατρα.....δεν πειραζει.....ε Χρηστακη?.....τι ειναι η Πατρα?.....2 ωριτσες με το αυτοκινητο....ας ειναι καλα το παιδι...." ηταν τα λογια της μανας ρεϊβερ.

Οντως, ειχε δικιο, 2 ωρες (και κατι για την ακριβεια) ειναι.....ο πηγαιμος.....γιατι ο γυρισμος διαρκει αφανταστα περισσοτερο....Μεχρι στιγμης εχω κανει 5 χρονια και ουτε στην εξωτικη Κινετα δεν εχω φτασει....Και το κακο ειναι οτι στο σπιτι με περιμενουν.... Επιστρεφει ο "επιστημονας"......παναθεμα τον!

Αργησα αλλα το καταλαβα λοιπον, ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!
Ναι, το παραδεχομαι, ειμαι ενας ραθυμος τυπος που απολαμβανει το φαγητο (παντα σε κτηνωδεις ποσοτητες) και δεν επιθυμει να κανει τιποτα. Ειμαι ενα βαρος για την κοινωνια (κυριολεκτικα αλλα και μεταφορικα) και ετσι θελω να παραμεινω, μια μη παραγωγικη μοναδα - μοναχα μια υπερκαταναλωτικη μοναδα (τροπος του λεγειν - δυαδα και βαλε ειμαι).

Εκανα μαλακια που δεν το καταλαβα νωριτερα και εφαγα (μεταφορικα αυτη τη φορα) τη θεση ενος αλλου που θα μπορουσε να διαπρεψει στη θεση μου - σορρυ αγνωστε τυπε - μαλακια μου....

Αυτα που ζηταω λοιπον απο τους χιλιαδες αναγνωστες αυτου του blog ειναι 3 αγαθα :

1. Τι αλλο?...φαϊ
2. Λεφτα - αρκετα κατα προτιμηση - ξερετε.....για να μην πεινασω....
3. Βενζινη - γνωστη η αδυναμια μου για τα παντως ειδους βενζινοκινητα τροχοφορα.

ΥΓ. Σας παρακαλω να ασχοληθειτε μονο με το δικο μου προβλημα και οχι με του Legend γιατι πολυ απλα αυτο που του συμβαινει δεν ειναι προβλημα!
Τι μας λες ρε μεγαλε? Σε θελουν 2 γυναικες (ισως και παραπανω) και τα 'χεις χαμμενα?
Οι λυσεις ειναι 2 :

α) 'Η μενεις στη χωρα και αγοραζεις δευτερο (ή τριτο ή τεταρτο ή οσα χρειαστεις και αντεχεις τελοσπαντων...)

β) 'Η μεταναστευεις σε καποια χωρα της Μεσης Ανατολης και εισαι νομιμοτατος!
Προσεξε ομως μην το γαμησεις το θεμα, μεχρι 12 επιτρεπουν....αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι και εκει σκατα θα τα κανεις!

Οποτε γυρνα στην Αθηνα που τοσο λατρευεις κι ασε εμενα και τον Πανοπτη, τους τελευταιους στην πρωτεουσα της Δυτικης Ελλαδας μπας και καταφερουν να κλεισουν την πορτα.....

2 σχόλια:

  1. Πρώτα θα μιλήσω στον μεγάλο Πανόπτη..
    Σε παρακαλώ Μεγάλε λογόκρινε τον Pachylon που πραγματικά μας εξέπληξε με την Άτονη είσοδο του στο παρόν ιστολόγιο. Το site έχει χιλιάδες αναγνώστες και Αναγνώστριες που πιθανόν δεν πρέπει να διαβάσουν το παρόν άρθρο. Μάλλον κάποια αποσπάσματα... Δεύτερον πέθανα στα γέλια. Τρίτον κατέστρεψε ακόμα και το παρόν σχόλιο Αφέντη του blog. Τέταρτον δεν μπορώ να γράψω κάτι άλλο γιατί κάθεται πίσω μου ο συντάκτης του ''Pachylon + Eπιστημη = (δεν ορίζεται)''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Πάτρα, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος", που λέει κι ο ποιητής...
    Έχω να πω όμως πως από τη στιγμή που δε φρόντισε να κάνει ένα σχόλιο και για το γυρισμό, η κάστα των διανοούμενων (χαρακτηριστικό δείγμα της οποίας απαντάται στο λογότυπο του παρόντος ιστόστοπου) σε καλύπτει απόλυτα ως προς το καθυστερημένο της επιστροφής.

    Επίσης δε μπορώ να διανοηθώ πώς ένας από τους πρωτεργάτες της στριφογυριστής κωλοτούμπας παγκοσμίως ισχυρίζεται ότι δε συμβαδίζει με τον όρο "επιστήμη". Φίλτατε Pachylon, εκτός από τα γιγαντιαίας ορμής σαγόνια (τυχαία άλλωστε σε "διαβάσαμε" στην πρώτη θέση του "Εκτός Ορίων" στη σχετική σαββατιάτικη λίστα του αγαπημένου μας καναλιού;) και το ανεξήγητης χωρητικότητας στομάχι σου, ο καλός θεούλης σε προίκισε με ένα ακόμη ταλέντο στο οποίο εσύ δε μπορείς να γυρίζεις την πλάτη- παρά μόνο όταν ετοιμάζεσαι να καταπλήξεις τα πλήθη με την αριστοτεχνική βουτιά σου.

    Όσο για τη ραθυμία; Μόνο χιλιάδες ζητωκραυγές μπορούν να συνοδεύσουν αυτή σου τη δήλωση, μια και πρόκειται για αγαθό που σπανίζει στις μέρες μας.

    Και μην ακούω αηδίες περί τα "έφαγα τη θέση" κλπ. Γνωρίζεις από μόνος σου πως το πεπτικό σου σύστημα είναι διαρκώς απασχολήμένο και δεν έχει χρόνο να ασχολείται με άχρηστα πράγματα που τρως, όπως πχ οι θέσεις.

    Γι' αυτό καταλήγω: Lord Pachylon, Keep Eating...

    ΥΓ1: Καθυστέρησα να παραθέσω ένα σχόλιο γιατί έφαγα (ωπ, λάθος ρήμα...) πολύ χρόνο στο Υπουργείο Πολιτισμού, όπου και έκανα αίτηση να κυρηχθεί η 15η Σεπτεμβρίου μέρα εθνικής αργίας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ιστορικής σημασίας πρώτο post του αγαπημένου Pachylon.

    ΥΓ2: Μήν χάνείς τόν χρόνό σού μέ τά κούτά σχόλίά τού Legend πέρί τόνίσμού. Διάβάζεί ένά χρόνό καί τήν έχεί δεί Μπάμπίνιώτής.

    ΥΓ3: Αγαπητέ "τινακάνω" (κατά κόσμον Legend), βρήκα τη λύση στο αισθηματικό σου αδιέξοδο: www.drruth.com. Η γιατρός του έρωτα στη διάθεση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.