Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Τι να κάνω...;;;


Πρέπει να γράψω το παρακάτω άρθρο πολύ γρήγορα, για να σηκωθώ το πρωί για διάβασμα μιας και σήμερα το μαλάκι(η)σα. Και εγώ σαν τον Averel δεν ήξερα τι να γράψω αλλά ένα τηλεφώνημα έλυσε αυτό το πρόβλημα και δημιούργησε 18652194782563 άλλα.. Ζω τις τελευταίες μου μέρες στην Πάτρα και θα επιστρέψω μόνιμα στην Αθήνα μετά από 6 χρόνια. Πριν από 1 μήνα θα κραύγαζα και θα τσούγκραγα μαζί σας σε κάποιο διασκεδαστήριο, προς τιμήν αυτής της αλλαγής.. Αλλά τώρα δεν θέλω να έρθω, γιατί δεν ξέρω ''τι να κάνω''. Προτιμώ να συνεχίσω να μην κοιμάμαι και να με πιάνει ένα επικίνδυνο τρέμουλο από τους Φραπέδες και την Αγρύπνια, ενώ το διάβασμα αποκτά έναν ύποπτο ρόλο στην ζωή μου...
Δεν θέλω να αποφασίσω από τη μία και από την άλλη αισθάνομαι ότι μπορώ να χοντρύνω και άλλο το παιχνίδι(βλ. 3-5). Στην τελική θέλω να περάσει ο καιρός να μην έχω κάνει τίποτα και να περάσω στο στάδιο που πετυχημένα εξέφρασε ο OOTM. Και να είμαι σε ένα γνωστό Βar που θα με σερβίρει ο αλάνθαστος τύπος, με τους 123456127486 φίλους στο φατσοβιβλίο, παρέα με τους πατέρες των λαθών. Καληνύχτα και τι να κάνω.

Υ.Γ. : Διαβάστε αν δεν το έχετε κάνει, τα πρόχειρα από την επεξεργασία αναρτήσεων...τι να κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.